vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Over een paar dagen is het zo ver..... ik ga op vakantie. Nou ja... vakantie is een groot woord. Ik ga namelijk vrijwilligerswerk doen in Namibië. Ik ga dit doen bij Naankuse Wildlife Experience. Hierbij zal ik allerlei verschillende werkzaamheden uitvoeren. Wat deze werkzaamheden zijn kunnen jullie teruglezen op mijn blog. Ik zal proberen regelmatig nieuwe verhalen en foto's te plaatsen om jullie op de hoogte te houden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Myrthe

Reacties

Reacties

Marianna

Super Myrthe! Succes met de laatste voorbereidingen. Wij kijken ernaar uit om jouw verhalen te lezen.
Maak er een mooie tijd van. XOXO

Marlijn

Heel erg gaaf dat je naar Namibië gaat, heel veel sterkte en vooral heel veel plezier! Dat je mooie avonturen mag meemaken!♡

Xxx
Zusje

Oma Wilma

Super Myrthe.
Leuk dat we je kunnen volgen.
Ga er van genieten.

Menno/pappa

Hallo lieverd!
Onwijs veel plezier op deze unieke trip!

Fokke

Heel veel plezier Myrthe!
Wat een gaaf vooruitzicht en wat een mooie ervaring!
Ook in Woensdrecht gaan we jouw avontuur volgen ?
Groetjes Fokke

Esther

Onwijs tof dat je deze reis gaat maken! Heel veel plezier en ga mooie herinneringen maken die je je hele leven meeneemt!
Liefs Esther

Eelke en Trees

Hoi Myrthe,
Veel plezier op je “vakantie “ in Namibië, wordt vast een mooie ervaring !
Groetjes,
Eelke en Trees

Marjan

Een supertijd gewenst Myrthe!
Fijn dat we een beetje mee kunnen kijken.
Liefs van Marjan

Aya

Ik stap nu pas in, maar zag net al dat je vrijwel dagelijks post. Supervet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!