vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Laatste paar uur en de terugreis

Hallo!

De laatste keer dat ik dit kan zeggen, maar wat zijn deze drie weken gevlogen! Ik mocht vanochtend wakker worden om 5.30 uur, want om 6.00 uur werden we opgehaald. Gisteravond hebben we al de meeste voorbereidingen getroffen om spullen in te pakken. Ook deze laatste nacht hebben we met z'n allen rond het vuur geslapen. Alhoewel ik niet veel geslapen had. Door een weddenschap met een van de jongens kwam ik uiteindelijk maar op 1 uur slaap. Maar ik vlieg vandaag weer naar huis, dus kan hopelijk wat slapen in het vliegtuig. Maar gelukkig is het nog niet zo ver. Eerst werden we terug gebracht naar de farm. Hier konden we van een warm, niet zelf klaargemaakt ontbijt genieten. Vervolgens konden we onze spullen gaan pakken. Ik zou om 10.40 uur vertrekken naar het vliegveld, dus we hadden met z'n vieren om 9.30 uur weer afgesproken bij de gezamenlijke ruimte om het laatste uur met elkaar door te brengen. Maar helaas is ook dat uur snel voorbij gegaan. Want voordat ik het wist mocht ik naar de bus toe. Na een aantal knuffels en een paar tranen was het dan echt tijd om weg te gaan. Toevallig ging een van de andere vrijwilligers ook weg. Ik had eerder niet met haar gesproken, maar het was toch wel fijn om niet helemaal alleen te hoeven reizen. Na een spoedige vlucht kwamen we dan aan in Amsterdam. Gelukkig kwam mijn koffer deze keer wel aan. Bij de aankomsthal stonden papa, mama en mijn zusje op me te wachten. Wat fijn om hun weer te zien. Na afscheid te hebben genomen van mijn medereiziger, was het tijd om weer naar huis te rijden.

Groetjes,

Myrthe Zwart

Reacties

Reacties

Wilma

Leuk dat we jouw belevenissen hebben kunnen lezen!

Marianna

Het was leuk om te lezen, maar nog fijner om al jouw verhalen te horen en wat een prachtige foto's hebben wij gezien.

Inge

Wauw, wat een machtig avontuur!

Aya

Fijn dat je veilig bent aangekomen MET koffer, maar wat een geweldig kado voor je levensverhaal is dit avontuur geweest!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!