vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 18

Hallo!

Vandaag werden we na een niet al te koude nacht wakker met een prachtige zonsopgang. Na een snel ontbijtje hadden we onze spullen ingepakt en zijn we terug naar onze tenten gelopen. Bijna gelijk na onze terugkomst hadden we de volgendr activiteit. Deze activiteit was schieten. We mochten met verschillende geweren schieten. We hebben geschoten met een pistool, assault riffle, shotgun en een sniper.
Tijdens deze activiteit hebben we te horen gekregen dat we maandagnacht met een temperatuur van -13°C hebben geslapen. We waren allemaal onder de indruk hoe we dit hebben kunnen doorstaan.
Na het schieten hebben we wat gerust en lunch klaargemaakt. Ik had met Josie gezichtsmaskers gehaald in Windhoek om met de jongens te doen. We hadden dus na de lunch een spa momentje. Hierna zijn we onze middag patrouille gaan lopen. Tijdens de patrouille hebben we neushoornen gezien. Een moeder met een jong. Daarna zijn we terug gaan lopen, zodat we voor het donker terug waren.
We hadden besloten om vanavond buiten bij het vuur te slapen. Na het avondeten hebben we onze bedden klaar gemaakt om te slapen. Ik had de eerste shift en kon daarna lekker slapen. Dus dat heb ik dan ook zeker gedaan.
Vandaag was ook de dag dat iedereen laat van blaren kreeg. Dit is dus een leuk vooruitzicht voor de aankomende dagen. In ieder geval slapen we vannacht warmer.

Groetjes,
Myrthe

Marianna

-13...... ja, dat is koud.
Moeder met jong, dat moet een mooi gezicht zijn geweest.

Wilma

Jeetje Myrthe, -13. Je tenen vriezen eraf ?
Leuk een moeder met jong.

Aya

Wat gaaf om te lezen dat je dat hebt mogen leren schieten! Supervet om dat in handen vast te mogen houden. Scheelt wel dat de meesten pas na 2,5 week last hebben gehad van blaren, als jullie dat in het begin hadden opgelopen, waren de afgelopen dagen een stuk minder plezant geweest :p