vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 20

Hallo!

Vandaag is het alweer mijn laatste dag. Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland. Maar eerst gaan we er nog een mooie dag van maken.
We werden wakker met weer een mooie zonsopgang. We bleven wat langer liggen maar uiteindelijk was het dan toch tijd om op te staan. We hebben onze spullen gepakt, snel wat gegeten en zijn terug gaan lopen. Vandaag hadden we geen patrouille meer, waar iedereen wel een beetje blij mee was, aangezien iedereens voeten onder de blaren zitten. We hebben onze dag vol gemaakt met lekker niks doen, uitrusten en wat spelletjes. We hadden nog wat over van de gezichtsmaskers, dus na de lunch hebben we dit met iedereen gedaan.
Voor het avondeten hoefden we deze keer niet zelf te koken we kregen wat vlees om op het vuur te doen en we kregen tosti's. Na het eten hadden we weer een nacht rit en hebben twee uur over het terrein gereden. Helaas hebben we niet veel dieren gezien.
Nadat we terug waren hebben we bij het vuur gezeten en genoten van onze laatste avond.

Groetjes,
Myrthe

Marianna

En dan is het einde echt in zicht. Nog 1 nacht en dan in het vliegtuig... niet alleen een rugzak gevuld met spullen, maar ook herinneringen, ervaringen en opgedane vriendschappen.

Wilma

Je zit alweer in het vliegtuig van Rome naar Amsterdam als ik dag 20 lees over je laatste nacht in Namibië.
Myrthe ik denk dat je kan terugkijken op een geweldige tijd in Namibië.