vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 17

Hallo!

Vandaag werden we gelukkig iets warmer wakker. Nog steeds aan de koele kant, maar het was te doen. Na het ontbijt zijn ee begonnen met de eerste patrouille. Omdat we vandaag buiten gaan slapen hebben we er ook maar 1. Nadat we terug waren hebben we wat lunch bereid en even de tijd genomen om wat uit te rusten en om onze spullen te pakken. Vervolgens zijn we gaan wandelen naar onze slaapplek. Gelukkig was het niet al te ver, doordat we zwaardere tassen op onze ruggen hadden leek het langer te duren. Nadat we aangekomen waren zijn wr gelijk met het eten begonnen, zodat we niet in het donker hoefde te eten. Na het eten moesten we wachten totdat wevopgehaalf werden. We gingen namelijk een nacht rit maken. Tijdens het wachten hebben we een klein en veilig vuurtje gemaakt om onzelf wat warmer te houden. Tijdens onze ongeveer 2 uur durende rit hebben we helaas niet veel dieren gezien. In ieder geval niet de dieren die we wilden zien. Na onze rit hadden we onze slaalplekken in orde gemaakt en hebben al liggend genoten vancde stertenhemel.

Groetjes,
Myrthe

Marianna

Je bent gewoon afgehard. Koel? Met nachten van 4 graden vind ik dat koud ;)
Hoor je veel geluiden 's nachts van dieren?

Wilma

Je begint denk ik aan de kou te wennen. Jammer dat je niet veel dieren hebt gezien, maar het lijkt mij wel een ervar8ng zo’n nacht rit.