vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Aankomst

Hallo!

Vandaag wordt het mijn eerste hele dag in Namibië. Gister ben ik aangekomen en het begon gelijk goed.... Mijn bagage is niet aangekomen. Hopelijk hoef ik er niet al te lang op te wachten.

Verder toen in aankwam in Namibië, was ik niet de enige die opgehaald werd. Ik werd samen met een andere Nederlandse jongen opgehaald. Samen werden er gebracht naar het project. (Dat was af en toe wel een beetje spannend omdat we over onverharde wegen gingen met een aardige snelheid)

Toen we aankwamen op het project werden we openlijk ontvangen en zijn de eerste dingen geregeld. Zo kwam ik er ook achter dat er nog meer jongeren gister aan waren gekomen. Voordat we gingen eten zijn we het terrein een beetje gaan verkennen. Iedereen is al wel minstens een keer verdwaald hier, want het is zo groot en alles ziet er zowat hetzelfde uit. Maar gelukkig is iedereen wel weer terug gekomen.

Na het eten zijn we bij de apen gaan kijken. Daar kan je echt uren naar kijken want ze blijven maar bezig.

Tijdens de zonsondergang begon ook de temperatuur te dalen. Gelukkig had ik een extra jas en heb ik een muts gekregen. Daarnaast kwam er een prachtige sterrenhemel tevoorschijn. Ik denk niet dat ik daar aan zal gaan wennen deze drie weken.

Gelukkig heb ik ondanks de kou wel goed kunnen slapen.

Na het ontbijt krijgen wij als nieuwkomers een presentatie en word alles aan ons uitgelegd.
Daarna zullen we zien wat onze taak wordt voor vandaag.

Groetjes,
Myrthe

Reacties

Reacties

Wilma

Fijn dat alles goed gegaan is.
Jammer van je koffer!
En die apen zijn brutaal hoor!
En die stokstaartjes nieuwsgierig.
Leuk ?

Wilma

O ja Myrthe, die sterrenhemel is magisch. Wij hebben er ons, toen wij in Z.A. waren, zo over verwonderd. Geweldig ?

Marianna

Een muts?? Deze stond niet op de paklijst. Ongelofelijk die sterrenhemel, die moet je gezien hebben, dat kan je niet uitleggen.
Fijn dat je "voorbereid" was op reserve in je handbagage. Succes vandaag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!