vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 2

Hallo!

Vandaag had ik met mijn groep de taak 'enrichment'. Hierbij hebben we een doolhof gemaakt in een doos voor de stokstaartjes en hebben we een paar dozen gemaakt waar het eten van de luipaarden in gaat.
Vervolgens hebben we gekeken hoe de stokstaartjes genoten van het doolhof.

Er zijn meedere hokken met stokstaartjes en we zijn er in eentje binnen geweest. Hier zijn twee stokstaartjes waarbij eentje 3 poten heeft. Deze vond het prima om geaaid te worden en om vast gehouden te worden.

Daarna gingen we lunchen en kwam ik er achter dat ik sinds vandaag een kamergenootje heb.

Na de lunch gingen we kijken hoe onze dozen werkte voor de luipaarden. Hier waren we snel mee klaar en gingen terug naar het kamp en hadden de rest van de middag vrij. Hierbij hadden we een goede mogelijkheid om even te douchen.

Verder gaan we nog eten en weer genieten van een prachtige sterrenhemel.

Groetjes,

Myrthe

Reacties

Reacties

Marianna

Een kamergenootje, gezellig!
Eetsmakelijk en een gezellige, mooie avond.

Wilma

Lees, dat je leuke dingen heb gedaan. En wat leuk een kamergenoot.

Eelke

Hoi Myrthe!
Van harte met je verjaardag!???

Inge

Wat heerlijk om zulke praktische opdrachten te hebben. Ik duim voor je dat het een gezellig kamergenootje is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!