vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 4

Hallo!

Na het ontbijt kregen we onze taken. Onze taak was camera traps. Voordat we hier mee begonnen gingen we eerst naar de school. Hier gingen de kinderen voor ons zingen en dansen. Dit was echt heel leuk. Zelf hebben we ook een keer mee moeten dansen. Toen dit af was gelopen werden we afgezet met de auto en gingen we lopen naar de eerste camera. We moesten de battetijen en de het sd kaartje vervangen. In totaal moesten we dit bij twee camera's doen. We liepen terug naar de farm en zijn veel dieren tegen gekomen. Eerst zagen we een hele groep springbokken. Daarna hebben we ook nog struisvogels, giraffen en zebra's gezien. Toen we weer terug waren moesten er de foto's bekijken op de sd kaart. Na meer dan 2000 foto's en heel veel bavianen en vogels gezien te hebben mochten we lunchen. Wij hadden best wel geluk met onze kaart, want we hebben best wel verschillende soorten dieren gezien, wat het best leuk maakte.
In de middag hadden we carnivor feeding. Als eerst moesten we het eten voorbereiden. Hiervoor moesten een aantal kippen door midden worden gehakt. Ik vond het niet erg om te doen, dus mijn groep vond het prima als ik dit ging doen. Hierbij hebben we de bruine hyena, de luipaarden, de cheeta's, de wilde honden en de leeuwen gevoed. Hiervoor moesten we het eten over het hek gooien. Gelukkig ging dit best wel soepel.
In de avond hebben we een potje volleybal gespeeld totdat we niks meer konden zien en hebben vervolgens wat gepoold en wat kaarten gespeeld.

Groetjes,

Myrthe

Marianna

Kippen doormidden.......

Je hebt denk al heel wat dieren gezien.

Wilma

Kippen doormidden? Hopelijk niet levend? (grapje) .
Daar jij natuurlijk je hand niet voor om.
En wat een verschillende dieren zie je, geweldig!