vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 6

Hallo!

Zondags is het nog rustigeren en staan konden we ons opgeven voor een aantal activiteiten. Deze waren een trip naar het winkelcentrum in de stad of een lunch in de lodge. Ik had gekozen voor de lunch. We vertrokken wat later en hebben eerst geholpen het het voorbereiden van het bavianen eten. Vervolgens mochten we ze voeden. Dit was voor de grote bavianen en konden dus niet zo maar in de hokken. Dus met de auto reden we langzaam langs de hekken en konden wij vanuit achterop de auto het eten in de kooien gooien. Dit was eigenlijk best leuk om te doen. Toen we teruv waren moesten we even wachten en gingen daarna naar de lodge. We hebben heerlijk en heel veel gegeten en hebbdn na het eten lekker bij het zwembad gelegen en een dutje gedaan. We gingen maar niet in het zwembad want dat was koud. Na ruim een uur lekker in de zon gelegen te hebben gingen we weer terug en ben ik in de hangmat gaan liggen en ben wat verder gaan rusten. Door de lunch zat ik nog goed vol voor het avondeten, dus ik was blij dat we sandwiches hadden. De mensen die naar het winkelcentrum zijn gegaan hadden een zak marshmallows meegenomen die we na het avondeten hebben opgegeten bij het kampvuur.

Groetjes,

Myrthe

Marianna

En dan zit de eerste week erop.
Wat een avontuur!

Aya

Wat een vette eerste week zeg!