vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 7

Hallo!

Vandaag begon het nieuwe schema. In de ochtend begon ik met mijn groep prpject work. Echter hadden we niet zo heel veel te doen. We begonnen met een kopje thee, want we moesten wachten op een auto, daarna moesten we de enrichment tafel opruimen. Toen de auto beschikbaar was hebben we een aantal zakken cement en een aantal jerrycans in geladen en zijn we naar een van de cheeta verblijven gereden. In het verblijf hebben we de auto uitgeladen. We moesten gelijk weer terug omdat de auto ergens anders voor nodig was, dus zo veel hebben we niet gedaan, maar dat maakte niet uit, want we zijn lekker bij het zwembad gaan liggen en hebben van de zon genoten. Op de heen en terug weg zagen we langs de weg giraffen. Er waren er een stuk of 5. Heel gaaf om ze van zo dichtbij te zien. Na de lunch hadden we weer de baboon walk, dus mochten we met de kleine bavianen op pad. Ondanks de vueze kleren die ik eraan over hield, was het super leuk. Toen we terug waren was ik gelijk maar gaan douchen.
We mochten weer eten apart leggen, want we gingen naar de gym. Daar hadden we een crossfit training. Daarbij hadden we een prachtig uitzicht van de ondergaande zon.
Na het sporten konden we wat eten en hebben we de rest van de avond wat spelletjes gespeeld.

Groetjes,

Myrthe

Wilma

Weer een leuk verhaal Myrthe.
Wat ik leuk vind is dat wij ook ervaringen hebben die jij nu ook meemaakt.
Geen werkervaring, maar hier zien van de beesten. Wij vonden het ook geweldig om giraffes in het wild te zien. Van groot naar klein.
?

Marianna

Was het nodig om te douchen? Zeker met je kleren aan, die zullen ook wel heeeeeel vies zijn.
Leuk om te lezen dat je zoveel verschillende dingen doet!