vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 8

Hallo!

Het is alweer een week dat ik in Namibië ben... en wat gaat de tijd snel!
Vanochtend hadden we de k9 training. Hierbij worden honden opgeleid als speurhonden tegen stroperij. Ze begonnen met de commando's voor de honden. Vervolgens mochten wij met de hond lopen en de commando's geven. Daarna gingen de honden wat speuroefeningen doen. Dit ging voornamelijk om wiet en een neushoorn. Daarna rende ze een parcour en daarna mochten wij de honden met hun baasje een cijfer geven.
Tijdens de lunch had ik bij de front office gevraagr naar mijn koffer en kreeg ik het goede nieuw dat hij er was, alleen dat hij nog opgehaald moest worden van het vliegveld.
Na de lunch hadden we game count. Dit houdt in dat we een route afleggen en de dieren bij moeten houden die we zien. Dit wordt gedaan om bij te houden van welke soort dieren er hoeveel zijn. Stel het zijn er minder, dan zijn er wellicht dieren opgegeten. Stel er zijn er meer, dan zijn er jongen geboren. Helaas zijn we niet veel dieren tegengekomen. We hebben een aantal springbokken, een steenbok, 2 gieren en een kori basterd gezien.
Toen we klaar waren met onze ronde moesten we nog wat camera traps vervangen. Op de terugweg reden we langs een hele groep giraffen.
Toen we terug kwamen konden we gelijk eten. Ik wilde net gaan eten, toen Corne (de man van de bookings office) met mijn koffer aan kwam lopen. Dit was een heel blij moment.
In de avond hebben we nog wat spellen gespeeld en zijn we weer lekker optijd naar bed gegaan.

Groetjes,

Myrthe

Reacties

Reacties

Marianna

Yes, yes, yes, je koffer!!!!! Wat zal jij blij zijn met schone kleding. (Hoewel je goed geholpen bent)
Een kori basterd? Ik ga maar eens opzoeken wat dat is.

Wilma

Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt ?

Aya

Wat fijn dat je koffer terecht is!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!