vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 13

Hallo!

Vandaag is het de laatste dag dat we met de vriendengroep samen zijn. Morgen gaat er een deel naar huis en een aantal gaan naar een andere locatie. Hieronder val ik ook. Samen met een paar andere gaan we een week meelopen met de rhino rangers. Hierbij zullen we onder andere sporen onderzoeken en dieren tracken. We slapen dan niet meer in onze tenten, maar ergens anders. Waarschijnlijk heb ik een week geen internet, dus zal ik mijn avonturen uploaden zodra ik weer internet heb. Maar goed, dat is pas vanaf morgen. Vandaag ben ik naar Windhoek (de hoofdstad van Namibië) geweest. Hierbij zijn we naar de Craftmarket geweest om wat souvenirs te kopen. Vervolgens zijn we naar een groot winkelcentrum gegaan en hebben we een aantal snacks meegenomen voor aankomende week. Naar 4 uur was het wel genoen moesten we weer terug. Aangekomen hebben we lekker van de zon genoten en gewacht totdat de rest terugkwam van de lodge lunch. Daarna ben ik mijn spullen gaan pakken en was het alweer tijd voor het avondeten. Na het avondeten hebben we genoten van de laatste avond en hebben we marshmallows bij het kampvuur gegeten.
Na een gezellige avond was het tijd om te slapen.

Groetjes,
Myrthe

Reacties

Reacties

Marianna

Geniet van de komende leerzame week.
Ondanks dat je al veel dieren hebt gezien, hoop ik dat je olifanten en neushoorns mag zien.
Wij kijken uit naar je verhalen, foto's en filmpjes.

Menno

Geniet van die laatste week!!!
Ik hoop ook dat je nog veel dieren gaat zien!

Wilma

Geniet van je laatste week. ?

Fokke

Hallo Myrthe

Wat een bijzondere, mooie en leerzame reis maak jij! Het is erg leuk om de verslagen te lezen waarmee je ons een kijkje geeft in hetgeen je daar meemaakt.
Zoals je zelf al schrijft vliegt de tijd veel te snel voorbij helaas. Geniet van de laatste week!
Groetjes Fokke

Aya

Oohhhh wat een gaaf vooruitzicht. De kers op de ervaringen die je reeds al opgedaan hebt! Geniet ervan :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!