vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 15

Hallo!

Wat een koude nacht was het vannacht. Dit was terug te zien in het water, want op de tent zaten ijskristallen, het wc water was bevroren en er kwam geen water meer uit de kranen. Met zoveel mogelijk kleren aan moest ik dan toch opstaan. Ik was als eerste uit bed en heb tijdens mijn ontbijt genoten van de zonsopgang. Toen iedereen klaar was, begon onze eerste patrouille van vandaag. We hebben maar liefst rond de 20 km gelopen. Helaas hebben we geen grotere dieren gezien. Wel hebben we impala's, een oryx, giraffen en springbokken gezien. Voor de lunch hadden we wat aardappels met tomatensaus en uien gemaakt. Na het eten en een korte pauze begonnen we ney de tweede patrouille. Deze was vele male korter (rond de 7.5 km), maar dat heeft ook te maken met het feit dat we voor het donker terug wilde zijn. Toen we terug waren hebben we ons eerst allemaal omgekleed en hebben we makkelijk instant noodles gegeten bij het kampvuur. We hebben daarna smoares gemaakt. Daarna begon de eerste shift. Ik had de tweede shift, maar ik ben wakker gebleven en ben lekker warm bij het kampvuur blijven zitten. Na mijn shift ben ik gelijk naar bed gegaan

Groetjes,
Myrthe

Reacties

Reacties

Marianna

Wauw, wat een hoeveelheid km's!

Wilma

Koud hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!