vrijwilligerswerknamibie.reismee.nl

Dag 16

Hallo!

Vanochtend zijn we weer wakker geworden na een koude nacht. We hadden eigenlijk gezegd dat we buiten zouden slapen, maar hadden gisteravond maar besloten om bij de tenten te blijven. Na het ontbijt zijn we begonnen met de eerst patrouille. Tijdens deze patrouille hebben we 5 neushoorns gezien. Wat een prachtige beesten om te zien, en wat zijn ze groot!
Het werd ook weer warmer, dus gingen we weer terug voor de lunch. Na de lunch hebben we een korte patrouille gedaan en zijn we voordat het donker was terug gelopen. We hebben vandaag ongeveer 20 km gelopen. Ik had vandaag de laatste shift, dus ik ben optijd naar bed gegaan en ben om 01.00 uur wakker gemaakt en heb maar een film gekeken tot 03.00. Het verbaaste me hoe soepel het ging om wakker te blijven. Na mijn shift ben ik weer gelijk in slaap gevallen.

Groetjes,
Myrthe

Reacties

Reacties

Marianna

5 Neushoorns? Dat moet indrukwekkend zijn geweest. Maar goed dat je koffer uiteindelijk is aangekomen en daar goede wandelschoenen in zaten. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!